czwartek, 1 grudnia 2011

Grudzień. ;)

Cześć.
Dziś już 1 grudnia.. Ehh jak to szybko przeleciało... a nie dawno był rok szkolny.. Ale to dobrze. ;) Już za 6 dni Mikołajki a potem Wigilia , Boże Narodzenie , Sylwester i Nowy Rok :) Ahh tylko śniegu brakuje do tego wszystkiego. :p Mam nadzieje że już niedługo spadnie go duużo duużo < 33 Też się cieszycie że jest już grudzień? :D

Ostatnio wiele piosenek chodzi mi po głowie. ;) Między innymi te :









Na końcu jest piosenka Justina , do której właśnie dziś wydał teledysk. :) Bardzo bardzo mi się On podoba *_*  Zresztą tak samo jak i piosenka. :)

Na dziś już kończę , bo pouczyć się muszę , a potem na spacerek z Kasią , Wiką , Adasiem i Przemkiem. ;)
Do następnej. ;*

24 komentarze:

  1. hyhy, Justina piosenka najelpsza z tych wszystkich :D MAGIA SWIAT <3
    ahaha, SPACEREK XD - lubie to!
    @_Endorfina

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :D piosenki te uwielbiam :D ja też chcę śnieg xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaaajne :D Justina i Bruna piosenki najlepsze <33 JB taka świąteczna ;DD Już nie mogę się doczekać świąt <33

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też już nie mogę doczekać się śniegu! <3
    ostatnia piosenka jest najlepsza ♥_♥

    @JB4Ever_1997

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne piosenki:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym już chciała święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz racje te 3 miesiące szkoły zleciały w mgnieniu oka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej jaki ten teledysk z justinem jest uroczy boże <3
    lubię ta pierwszą piosenkę, święta zbliżają się wielkim krokiem <3
    bardzo bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no... masz rację. tak bym chciała żęby były wakacje... a mówiąc o wakacjach to ja nadal żyję wakacjami... ;) bardzo fajny blog Mój blog: nastoletniamlodziez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też czekam na śnieg:D
    Bruno♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bruno mars<3
    lubie go,ale jakos wole sluchac go w radiu niz tak z wlasnej woli
    oczywiscie obserwuje
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. no oczywiście, że się cieszymy<3
    super piosenki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. a no wlaśnie.. święta bez śniegu to nie święta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję bardzo :*
    też chcę bardzo śnieg:D ale jakoś w tym roku nie spieszy mi się do Wigilii, bo całą będę sama w domu z braćmi ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bruno<3
    fajna ta piosenka Justina ;)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  16. bieber i maria carey ? cóż za połączenie xD :D ale piosenka mi się podoba ;)

    distuuurbia.blogspot.com .. obserwujemy ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki ;)!
    również obserwuję .

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >