sobota, 27 października 2012

coś nowego.

Hey! 

Znów nie miałam czasu na bloga. Nadal nie mam czasu na nic. Chce dodawać posty w miarę regularnie, to mi nie wychodzi bo zawsze 'coś' wypada. No nic. Teraz nie będę nic obiecywać, planować. Jak będę mieć czas, na pewno coś tu naskrobie :) Jestem po konkursie z biologii i wynik wcale mnie nie zdziwił. Był średni. Zresztą najwięcej zadań było związanych z rzeczami, który nie lubię, także efekty są jakie są. Ale za rok też się wybieram, więc bardziej się przyłożę i dokładnie powtórzę tą nieszczęsną 1 klasę. Nauki mam strasznie dużo. Czasami nie mogę tego wszystkiego ogarnąć, ale staram się i jakoś daję radę :) Muszę się też zacząć bardziej przykładać, bo oceny mnie na razie nie zadowalają. Ughh, ciężko pogodzić szkołę ze znajomymi chłopakiem i rodziną -,- Ale przejdę już do rzeczy :D Mianowicie, byłam ostatnio na małych zakupach i wpadły mi w ręce dwie ładniutkie rzeczy :) Niestety mam zdjęcie tylko jednej. Ale druga pojawi się w najbliższym outficie :) Dodatkowo kupiłam też podkład i matowy błyszczyk, które też Wam pokażę :)  

koszulka - New Yorker, 54.90 zł


Z zakupów jestem bardzo zadowolona, tylko co do podkładu chyba źle wybrałam. Dziś muszę jeszcze powtórzyć niemiecki i ogarnąć pokój, także kończę te wypociny :D Na koniec mam dla Was fajną nutkę :) Miłego czytania, buziaki :* 



32 komentarze:

  1. Zakochałam się w tej bluzce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka, uwielbiam ten motyw :>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    podoba mi się ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taką bluzke ma moja siostra xd

    zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest super. B.lubię tą piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka strasznie mi się podoba! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. moja koleżanka ma taką bluzkę, świetna jest :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta koszulka ;) ZAPRASZAM DO MNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Twoim setnym obserwatorem - wow! :D
    Ciężko jest pogodzić tyle obowiązków - mam tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też bym była z zakupy zadowolona ;) podklad trafić to ciężka sprawa :)
    zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka, bardzo uniwersalna, można ją łączyć z wieloma różnymi ciuchami! Dobry zakup :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam, że te podkłady są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny koszulka i świetny blog :)
    zapraszam do mnie: timetalllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się bluzka. Za Rimmelem niestety nie przepadam.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta bluzeczka , zakochałam się chyba :>>
    Serdecznie zapraszam :
    http://ladyonlyjb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog do obserwacji :) licze na rewanżyk <3 http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny i przydatny blog ;)
    Pisz dalej !
    ZAPRASZAM DO MNIE;
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tutaj u Ciebie i na końcu mój ulubiony utwór ! :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >