sobota, 3 marca 2012

to i owo.

Dobry wieczór. ;)
Dawno mnie tu nie było. Miałam pisać więcej podczas ferii , ale stwierdziłam że skoro mam wolne od szkoły to od bloga też sobie zrobię. Tęskniłam za pisaniem tu, więc postanowiłam wrócić, bo za długiej przerwy też robić nie chce. ;) Przez ferie dużo się nie działo. Zdążyłam za to pojechać do Krk na małe zakupy, które potem Wam pokażę. Dopiero w drugim tygodniu , jak przyjechał mój tata zaczęłam coś wychodzić z domu. Jeździłam do mojej cioci, do kuzyna i przy okazji spotykałam się czasem z dawnym kolegą. Zdecydowanie drugi tydzień był bardziej aktywny :p Byłam też w któryś dzień w kinie z Patrycją i Albertem. Też fajnie było. Dużo osób nawet było, a przede wszystkim jedna... Pierwszy dzień w szkole, nudny jak wszystkie następne :p Już kartkówki zapowiedziane i sprawdziany, wrrr. W piątek miałam zawody w ręczną. Zdobyłyśmy 2 miejsce, co bardzo mnie cieszy. Potem poszłam do miasta z Olgą. Kupiłam potrzebne mi kosmetyki , a Olga spodnie i wróciłyśmy. A dziś? Dziś był najlepszy dzień w tym 2012 roku i chyba w moim życiu. Byłam na pizzy z Katy i Albertem. Dowiadując się od Alberta, że pewien chłopak , który bardzo mi się podoba, ma trening w innej szkole poszliśmy tam. Dochodząc zauważyliśmy jak idzie On z kolegami w naszą stronę. Stanął , przytulił się ze mną i Katy na przywitanie i słysząc od Alberta że idziemy na pizze poszedł z nami. Byłam w siódmym niebie. *.* W pizzerii gadaliśmy , śmialiśmy się i wgl , było bardzo zabawnie. Potem graliśmy w butelkę co było najlepsze w całym tym wieczorze xd Całowałam się z nim aż 5 razy *.* to było cudowne ! miał takie miękkie, słodkie i pełne usta *.* idealne *.* szkoda tylko że trwało to jakieś 3 sekundy, a nie dłużej.. :( Uwielbiam Go.  Ma świetny charakter i jest strasznie przystojny *.* Cały czas myślę o Nim i o naszych ' pocałunkach '.. Wydaje mi się , że to wszystko trochę głupie, ale dla mnie jednak coś znaczy.. i mega się tym jaram.. *.* Ale dobra , skończę te moje żałosne historyjki i pokażę Wam moje nowe zdobycze :)  + POZDRO dla wszystkich , którzy to przeczytali ! :D

sweter - reserved , 49.90 zł

spódnica - C&A , 19.90 zł

bluzka - C&A , 29.90 zł

dresy - cropp , 59.90 zł
 
koszula w kratkę - cropp , 69.90 zł

sweterek - C&A , 39.90 zł

bransoletka - six , 22.90 zł

Ostatnio mama kupiła mi kurtkę zimową. Niby koniec tej nieszczęsnej pory roku, ale podoba mi się. Tylko trochę za bardzo różowa, ale da się przeżyć ;)

kurtka - diverse , 140 zł 

Z ubrań to tyle :) Jestem bardzo zadowolona z zakupów :) Za niedługo też pojadę, ponieważ mam swoją kasę z urodzin, a potrzebuję jeszcze parę rzeczy + mama obiecała kupić mi czerwone converse *.* W ogóle, wiosna powoli zaczyna się pojawiać za oknem. Dziś była piękna pogoda. Jak patrzy się na to słoneczko to, aż chce się żyć. Oby tak już codziennie :) Jutro odwiedzę wasze blogi i pokomentuję, bo dziś nie mam siły, po za tym już późno ;)

Do następnej ;* 

15 komentarzy:

  1. 5 razy ? ! no chyba ci za dobrze w życiu xd ciuchy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia z tym chłopakiem :)
    Fajne zakupy :d

    OdpowiedzUsuń
  3. usze sobie kupić tą spódniczkę! jeeeeeeeeeeeeej *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te ciuchy :)
    Powodzenia z tym chłopakiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej koszula, spodnie dresowe ,spódniczka ,sweter boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ta spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje nowe zdobycze są świetne :D
    powodzenia z chłopakiem :P
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy:)
    gratuluje 2 miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny sweter , i przydałyby mi się takie dresy :)
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta kurtka i bluzeczka z C&A. ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komenatrze.!

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula mistrzowska! udane zakupy widzę C:

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula ♥
    świetne zakupy ;D

    Zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy sweterek jest świetny. <3
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >