sobota, 2 lipca 2011

:)

Siema ;D

Pisze dopiero teraz , bo rano nie miałam za bardzo czasu :) I stwierdziłam że będę pisać notki wieczorami bo mam lepszą wenę ;D
Jestem teraz kuzynów i notka nie będzie długa , bo jak zaraz mi tu któryś z nich wpadnie to wszystko przeczytają -.- zdjęć też żadnych nie dodam bo nie mam tutaj :( Jutro to nadrobię :D

Heh dziś był fajny dzień , a przynajmniej pozytywnie go spędziłam :) Pilnując moich 2 małych kuzynów , Oliwki i Kubusia można się nieźle pośmiać ;D Oni są niesamowici ;p Mają takie pomysły że SZOK ! :o :DD Juto dodam może ich zdjęcie jak się bawią ;)

Ech , rano musiałam posprzątać -.- Ale brawa dla mnie ! Odkurzyłam cały dom ( oprócz jednego pokoju ;p ) i posprzątałam pokój ! :D Haha xD

Jezuu , czytam książkę "Ostatnia Piosenka" . Jest booska !! :D Zakochałam się w niej po prostu ! :D Jak zaczynam ją czytać to nie mogę przestać :p Wczoraj czytałam ją do 1:30 w nocy xD Czytałabym dalej ale bolał mnie już kręgosłup od siedzenia na łóżku ;p Jestem już na 20 rozdziale ! :o a książka ma 38 bodajże :D Jutro dodam zdjęcie okładki :D  WSZYSTKIM GORĄCO POLECAM !! :)

Spadam już :) Dobranoc wszystkim ! <3

4 komentarze:

  1. też uwielbiam ostatnią piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,ciekawie tutaj ;)
    Jeśli chodzi o ostatnią piosenkę to zajrzyj do mnie ;)
    www.likey-like.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam ostatnią piosenke ;p
    Miłego pilnowania xD

    OdpowiedzUsuń
  4. aj ;-* . też to czytałam, i też sie w tym zakochałam ;-**************** . dziękuje ci że mój blog ci się podoba , rozdział bedzie wieczorem, bo mam już pare fanek mojego bloga które oczekują ahha ;-* a tym Ty . love <3

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >