czwartek, 14 lipca 2011

JUSTIN BIEBER . Pierwszy krok ku wie3rności : Moja historia . x33

Heey :)
Jejku dawno mnie tu nie było :(:( No taak , brak czasu mnie dopadł -.- Przepraszam , ale szczerze powiedziawszy to nawet nie miałam o czym pisać , bo całe dnie spędzam na dworze z koleżankami :D Znajduje oczywiście też czas dla mojego chłopaka :) Miałam napisać wczoraj ale ledwo żyłam xDD Byłam z Anią w Krk i kupiłam dużo rzeczy ;D wróciłam się przed 18 , potem wszystko poprzymierzałam jeszcze raz , pozachwycałam się tym i poszłam na dwór , bo oczywiście szkoda marnować tak pięknego dnia na siedzenie przed tv czy kompem xDDD jestem MEGA szczęśliwa , bo nareszcie kupiłam sobie książkę Justina !!!!! :p Jprdl jaram się jak popierdolona xDDD Ogl jestem bardzo zadowolona z zakupów :pp Zrobiłam zdj wszystkich rzeczy :)

Oto one : 

 Bokserka - Cropp , 29.90 zł


 Bluzka na ramiączkach - House , 19.90 zł


Bokserka - House , 29.90 zł

Shorty - Terranova , 49.90 zł


 Naszyjnik Pacyfka - Six , 14.90 zł


Kolczyki - Six , 17.90 zł 


Książka ( JUSTIN !!! Aaa!! :DD <33 ) - Empik , 49.49 zł


Płyta Miley Cyrus - Empik , 36.90 zł 

Zakupy moim zdaniem były baaaaaardzo udane :) Dziś też wybrałam się na miasto z mamą aby kupić buty ale kupiłam jeszcze coś xDD 


Szampon do włosów NIVEA - Drogeria Natura , 6.99 zł


Strój kąpielowy - Butik , 34.90 zł

Koszulka - Diverse , 29.90 zł

Buty NIKE - Sklep sportowy "Gol" - 249.90 zł

To tyle :D Piszcie w komentarzach jak podobają Wam się moje zakupy :) 
Słucham sobie płyty Miley i zaraz idę na dwór :D
 Kończę , pa :) <3 

11 komentarzy:

  1. Zajebiste zakupy !!! Daj jednego ! Najbardziej mi się podobają te shorty, bokserka z napisem "ANOTHER LEVER ANOTHER BOY", książka. i płyta Miley ! aww...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Zostałaś nominowana u mnie na blogu, do nagrody One Lovely Blog Awards :) Zapraszam do mnie po szczegóły!

    www.make-lifes-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne buty bardzo, jesli masz ochote zapraszam do siebie na rozdanie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Bokserka jest fajna ! Ogółem wszystkie rzeczy są extra :)
    JA sama też prowadze bloga o modzie i urodzie :) Może zechcesz wejść ?
    www.lauren-demi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zaje masz te rzeczy co sb kupiłaś , kolczyki i buty <3,<3 ;DDD ;-******

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i świetne zakupy ;D Nie wiem czy nie wybiore się do Diversa po ta koszulke ;)
    Zapraszam do mnie 3 rozdział opowiadania ;) http://story-bieber.blogspot.com/

    Truska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest b,fajne ale mi najbardziej podoba się naszyjnik z pacyfką i spodenki ;)
    aaa i oczywiście buty xD

    Pozdrawiam
    www.likey-like.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój i szorty bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >