poniedziałek, 25 lipca 2011

Deszczowo :(

Hey :)

Dawno mnie tu nie było :( Ale przez ten tydzień postaram się to nadrobić , ponieważ ma być deszczowa pogoda ( -.- ) więc będę mieć jakieś zajęcie ;) Ostatnio miałam imieniny a dokładnie to 22 lipca :D Nie żebym się chwaliła czy coś ale dostałam trochę kasy więc trzeba wybrać się na zakupy ;D Kocham to *__*

Jak widać zmieniłam trochę wygląd bloga i zależy mi na Waszej opinii więc piszcie w komentarzach jak Wam się podoba ;) <3

Mam dla Was również trochę obrazków :) Które waszym zdaniem są najlepsze ? :)











Chciałam też zareklamować jeden z blogów , który prowadzi moja przyjaciółka i jednym słowem mówiąc jest WSPANIAŁY :)

To na tyle ;)
Do zobaczenia :*

7 komentarzy:

  1. UWIELBIAM ZDJ. TYPU 'INSPIRATIONS' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te zdjęcia dlatego nie mogę wybrać jednego najlepszego ;)

    www.likey-like.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. @Innocence_Pl26 lipca 2011 13:12

    Fajne zdjęcia a wygląd bloga przeboski <3 zapraszam do mnie ;* http://i-sing-you.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już mówiłam wygląd bloga jednym słowem jest ZAJEKURDEBISTY! :D:D:D
    Najbardziej podoba mi się 1,3,5,7 i 9 zdjęcie :) (to też już wiesz:P)
    A co do prezentu imieninowego b.dobrze się składa bo będziemy mogły trochę poszaleć w BONARCE :D;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia są świetne ;D Niestety nie wybiorę najlepszego ;)
    Fajny wygląd bloga ;*
    Pozdrawiam ;D

    @TheVanilaGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. nice blog & impressions
    xx the cookies
    share the feeeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny blog
    Dodałam go do obserwowania
    Liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >