poniedziałek, 4 lipca 2011

Siema xD

Jak Wam mija poniedziałek ? :) Mi średnio -.- Siedzimy z Anią i się nudzimy : /  No alee to wszystko wina pogody -.- chociaż słońce już się pokazało i trochę się rozjaśniło więc jest coraz lepiej :D

Mam dla Was moje ulubione piosenki i zdjęcia Miley Cyrus , którą teraz wprost ubóstwiam xD

Oto One :


 Uwielbiam te piosenki :D

Teraz zdjęcia xD



















Są boskie *___* Ona jest ślicznaa ! *__*  :D
Miałam dodać zdjęcia Biebsa xD
Oto one :










Też są śliczne *__* ;D
Jutro też jakieś dodam xD
Piszcie w komentarzach które zdjęcia Wam się najbardziej podobają ;) 

Mmmm mam arbuza xDD haha ;D

Dobra straciłam wenę ;DD Jutro napisze xD
Miłego wieczoru <3 pa :)

4 komentarze:

  1. ooo widzisz ja uwielbiam te same piosenki co ty kochana ;-8 zdjecia mega < 3 zapro do mnie; http://jb-amy-story.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza piosenkę pierwszy raz słyszę, powiem, ze nawet jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne piosenki :D
    najbardziej lubię pierwszą . ;)
    strasznie mi się podoba . <3
    + zapraszamy do nas :
    http://luknij-czlowieku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >