sobota, 9 lipca 2011

Sobota ! :D OŁ YEAH :D

Heey :)
Przepraszam , dawno nie pisałam :D Ale to prze pogodę , jest tak piękna że większość dnia spędzam na dworze ;) Słońce , bezchmurne niebo i to wakacyjne powietrze działa na mnie fantastycznie ;D

Uff padam z nóg ;p  Byłam dziś z koleżanką na zajęciach hip-hopu i ledwo załapałyśmy te wszystkie kroki ;DD Trochę skomplikowane były :p Ale jakoś nam to szło xD Potem poszłyśmy zrobić zdjęcie do legitymacji czy czegoś i kupić kolczyk do pępka (nie dla mnie xD) ale niestety wszystko było już zamknięte xDD więc poszłyśmy na Shake (aż 2 wypiłyśmy :p ) i potem do parku ;D Jezuu znalazłyśmy na ławce jakieś męskie perfumy (ładne były :DD) i Wika oczywiście musiała się poperfumować a przy okazji mnie , i psikła mi tym prosto w morde ! :d hahaha xD do teraz mam smak tych perfum w buzi :d bleee ;p potem poszłyśmy do sklepu po coś do picia ale przed tym zadzwoniłyśmy po Ole i Karolinę które przyszły parę minut później , poszłyśmy znowu do parku pod muzeum :D niestety posiedziałyśmy niecałe 5 minut bo z Wiką musiałyśmy iść do domu :CC Poszłyśmy więc na busa , ale czekałyśmy 15 minut i żaden nie jechał w tą stronę gdzie my mieszkamy no to zdecydowałyśmy że pojedziemy taksówką xD haha xD miałyśmy 2 zł taniej bo Wiki dziadek był kiedyś taksówkarzem i facet , który nas wiózł był jego kolegą no i po znajomości miałyśmy taniej xD hahaha xD
dziś było świetnie !! :DD

Niestety nie mam żadnych swoich zdjęć :CC Ale mam za to obrazki , które bardzo mi się podobają ;)
oto one :



















Mmmm właśnie słucham Eenie Meenie ;DD I Love it <3
Na dziś tyle :)
Jutro postaram się napisać ;) Na dziś kończę , paa :) <33

4 komentarze:

  1. bardzo fajny blog ♥.
    Jak zobaczę tą książkę (,,Ostatnia Piosenka") w bibliotece to wypożyczę :)
    wpadaj do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to udany dzień, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hej zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >