piątek, 1 lipca 2011

CHCE SŁOŃCE !!! -.-

Hej :)

Dziś weszłam tylko na chwilkę , bo zaraz idę do sklepu z @Shaavenis <3

Wracając do pogody to jest OKROPNA ! Gorzej niż wczoraj ! Wieje wiatr , pada i jest zimno ! Czy tak wyobrażaliście sobie wakacje ?! Bo ja nie ! I jeśli ta pogoda nie zmieni się do końca tygodnia to jak Boga Kocham ja oszaleje ! -.-

Nie mam weny do pisania -.- xD
Kurczę chodzi mi po głowie piosenka "Dirty Dancer" ;D Fajna jest i klip też ujdzie ;p
Oto on :


Pewnie już słyszeliście ten kawałek ;D Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba ;)

Haha teraz pokaże Wam zdjęcia które przedstawiają robotników którzy pracują przed moją klatką robiąc kostkę brukową i przez nich rano nie da się spać -.-





Hehe tak to wyglądało wczoraj rano ;D Teraz pewnie się coś zmieniło ;p

Heh nie wiem czemu ale to zdjęcie mi się podoba ;D Nie jest rewelacyjne ale złe chyba też nie jest ;D Sami oceńcie ;D Robiłam je jeszcze w Maju ;p Stare trochę ;D

A zmieniając temat to mam zajebisty mętlik w głowie i muszę podjąć decyzje która wpłynie na dalszy los mojego życia (tak , wiem , dziwnie to brzmi ale niestety tak jest .) a kompletnie nie wiem co robić . -.- Myślę że rozmowa którą dziś przeprowadzę z jedną z osób która jest w moim życiu bardzo ważna  pomoże mi podjąć właściwą decyzje . Oby :) Boje się tej rozmowy ... -.- Taak , taak będzie dobrze ... :)

Muszę się iść ogarnąć , bo moje włosy są koszmarne -.- ;D
Spadam , paa :) <33

8 komentarzy:

  1. hahahahahaha xD mrau... robotnicy xD

    Wierze że podejmiesz właściwą decyzje ;*Tylko przemysl to ;*

    Mimo wszystko i tak Kocham Cie i bede cie kochała ;p <3

    OdpowiedzUsuń
  2. _inevitablelove1 lipca 2011 19:32

    Chciałaś komentarz, więc proszę, oto on :D
    Co do pogody.. z ust mi to wyjęłaś ;)
    Piosenka i klip ogólnie spoko.. *umca, umca* :DD
    Co do robotników.. po 1 ładnie to tak podglądać? :P po 2 co ja mam powiedzieć? tłuką się mi dosłownie koło ucha |: po 3 daj na luz, panowie ciężko pracują, żebyś miała po czym chodzić :P tamten chodnik to była masakra ;o
    A co do tej "jakże trudnej decyzji".. no comment :P powiedz mu tylko co to za osoba, która pomoże Ci podjąć właściwą decyzję? pojadę inicjałami :D K.P, J.P, K (nazwiska nie znam) a może A.K czyt. JA :D troszku się rozpisałam xD
    masz ten komentarz, a teraz daj mi już spokój xD muaaaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o dziękuję ;)
    miiiło mi :D
    + fajne zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niceee < 333 zaje blog kochana ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda wczoraj była do bani to prawda, ale u mnie dziś na szczęście się poprawiła ;)

    a piosenka bardzo fajna, zresztą teledysk też ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!:***

    piosenka nawet fajna ;p

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >