niedziela, 3 lipca 2011

Koniec weekendu ;D

Witam xD

Jak Wam mija niedziela ? Bo mi trochę nudno -.- Wróciłam właśnie od kuzynów i dodam jakieś zdjęcia
( YEAH ;D ) :) Oglądałam z  kuzynem film a w sumie bajkę "Auta 2" na playtube.pl z polskim lektorem ! :O Nie wiem jak to moja kuzynka znalazła ale git :p Nie obejrzałam sobie do końca bo musiałam jechać -.- ale trudno xD pójdzie się najwyżej do kina xD

Jezuu jaki mam katar ! :O Masakra . Jak byłam w kościele to przez pół mszy ledwo oddychałam i miałam łzy w oczach xD
Hah rozwaliło mnie to jak taka starsza pani siedząca w ławkach po lewej stronie miała parasol , no i on jej upadł w pewnym momencie a wszyscy ludzie którzy siedzieli po prawej stronie na równo się na nią popatrzyli  xD Kurwa jak to zajebiście wyglądało ;DD

Wracając do książki pt . "Ostatnia Piosenka" , to znacie już moją opinię xD a tutaj zdjęcie książki :


Pożyczyła mi ją przyjaciółka , bo wybrała sobie ją na koniec roku :D Też bym chciała ją mieć -.- Ale poproszę mamy żeby kupiła mi  "Charlie St. Cloude " , bo podobno też fajna :D jest też film ale wolę najpierw przeczytać książkę ;)

Mam do zareklamowania 2 blogi , które bardzo lubię i bardzo często odwiedzam :) Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia tych blogów , ponieważ naprawdę warto :) <3
Oto One : http://jb-amy-story.blog.onet.pl/  , http://ladyonlyjb.blogspot.com/ :)

Jutro dodam parę zdjęć Justina ;D 

Ech , straciłam wenę ;D  Napisze jutro :p
Miłego wieczoru , pa <3 

5 komentarzy:

  1. ja kocham i mam tą książkę! jest to moja ulubiona^^ z resztą kocham wszystkie książki Nicholasa Sparksa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooooo. dziękuje za polecenie bloga kochana ;-****. ja też się dzisiaj w kościele śmiałam ale z babki która śpiewała tak głośno że nawet ludzie sie na nią dziwnie patrzyli . O jej głosie nawet nie wspominam ahha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. `hahaah xD jaka babka xD

    Dziekuje zaa polecenie bloga ;*****
    a i pros rodzicw ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;))
    aa no mi też niedziele minęła strasznie .. padało wiec nudy,w domu siedziałam cały czas :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dodałam do obserwowanych, dodasz też? <3
    www.make-lifes-easier.blogspot.com
    PS Świetny blog! Będę częściej zaglądała.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >