wtorek, 5 lipca 2011

Hej :)

Heh nie wiem od czego zacząć ;D Wstałam dziś wyjątkowo późno bo o 13:17 :O A 13 minut później już włączyłam komputer xD Oczywiście pogoda jest jaka jest , ciągle pada i pada -.- Ale pod koniec dnia wyszło słonko ! :) Mam nadzieje ( zauważyłam że ja zawsze mam nadzieje :D hah "NEVER SAY NEVER" ! :D ) że jutro będzie ładnie . Oby ! Bo najprawdopodobniej pojadę z Anią na zakupy do Krk ! :D YEAH ! :p <3

Właśnie siedzimy sobie przed komputerem i słuchamy piosenek Avril Lavigne z płyty" Goodbye Lullaby "
i nie są rewelacyjne ale najważniejsze że da się ich słuchać xD  Ale niektóre są naprawdę fajne xD

Oto wszystkie tytuły :


1. Black Star
2. What The Hell
3. Push
4. Wish You Were Here
5. Smile
6. Stop Standing There
7. I Love You
8. Everybody Hurts
9. Not Enough
10. 4 Real
11. Darlin
12. Remember When
13. Goodbye
14. Alice (hidden track)


Heh przedtem nieźle nam odwalało :D Zresztą u nas to naprawdę normalne ;pp Na szczęście Nam przeszło :p
Mam Dla Was parę zdjęć , obrazków czy czegoś tam które bardzo mi się podobają :) :DD

Oto One : 































I 3 zdjęcia Miley , które znalazłam :D






Jutro też dodam jakieś zdjęcia ;)
A tu piosenka Avril , która najbardziej mi się spodobała :)


Znalazłam na kompie jakieś moje stare zdjęcia :D Ale są okropne -,- poprzerabiam i zobaczę co z tego wyjdzie xD  Może jakieś jutro dodam :)

W komentarzach piszcie które obrazki Wam się najbardziej podobają i co myślicie o piosence Avril :)

Kończę  na dziś , Dobranoc <3 :*:*

2 komentarze:

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >