sobota, 30 lipca 2011

Wyjazd .

Cześć :)
Nadal pogoda jest taka jaka była , koszmar -.- Ale nie o tym dziś :)

Jadę do cioci na imieniny ... nie chce mi się jak cholera , ale stwierdziłam że dlaczego mam nie jechać ? W domu i tak będę się nudzić a u cioci posiedzę z kuzynką i kuzynami i jakoś ten czas zleci :)

Rano strasznie się wku*wiłam , bo moja kochana mamusia chyba z 7 razy weszła mi do pokoju i kazała mi wstawać bo nie zdążę spakować się do cioci -.- w tym domu nawet nie można spokojnie pospać !! -.-
Mam nadzieję że nie będę chodzi dziś cały dzień półprzytomna xD

Mam dla Was parę zdjęć z wczoraj ;)








Beznadziejna jakość bo robione telefonem no ale nie są chyba takie złe :p Co myślicie? Jak Wam się podobają ? :)

Na dziś tyle :)
Zmykam , bo rzeczywiście nie zdążę się spakować do cioci xD
Do zobaczenia <3

19 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia.
    no masz racje w domu byś się nudziła tam będziesz miała miłe towarzystwo. ;d
    miłej zabawy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) Widziałam Twoje lepsze, ale te też są niczego sobie.. może to ta jakość, nie wiem..
    Szkoda, że pojechałaś, bo właśnie ściągam filmy i myślałam, że może wpadniesz do mnie wieczorem i je oglądniemy.. no nic :)
    Miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam telefon ;DD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyszłaś na zdjęciach,zapisuję się do obserwatorów i liczę na to samo z twojej strony ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pinkglassseparated.blogspot.com ;) Z góry bardzo Ci dziękuję ;) Liczę na cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię jeździć na imieniny do rodzinki;D

    OdpowiedzUsuń
  6. śiwetny blog <3
    jesli chcesz możemy sie poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna dziewczyna z Ciebie:) moja mama też nie daje mi pospać rano, a wakacje kurde są w końcu;/ pozdrówki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah miłej zabawy :)
    ŁĄdne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  9. masz ładne okulary :)
    życze miłej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne są pomimo jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie ci w okularach:>
    dzięki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również obserwuję, fajnie tu u Ciebie ;) Zyskałaś kolejną czytelniczkę, pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie masz ładne włosy :) fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog!
    Też mam 13lat(dopiero w grudniu)!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyszłaś na zdjęciach,zapisuję się do obserwatorów i liczę na to samo z twojej strony ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Z góry bardzo Ci dziękuję ;) Liczę na cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. :)) , a tak wql. to miłego i udanego wyjazdu .:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś ! :DD Naprawdę ... a okulary wiem jak to jest ale masz ładne Te z grubymi oprawkami zawsze dłużej się trzymają ^^DDD ach.. To moje doświadczenie XD

    OdpowiedzUsuń

Mile widziana pozytywna opinia jak i krytyka :)
Zapraszam do komentowania : >